آیین رونمایی از مرحله اول توسعه و نوسازی ناوگان شرکت حمل و نقل و خدمات دریایی آبادان.

ارسال شده توسط addmin
دسته بندی:
  • آیین رونمایی از مرحله اول توسعه و نوسازی ناوگان شرکت حمل و نقل و خدمات دریایی آبادان.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل و خدمات دریایی آبادان، آیین رونمایی از مرحله اول طرح توسعه و نوسازی ناوگان جهت خرید ده دستگاه کامیون با حضور نوروزیان (سرپرست معاونت امور شرکت ها و مجامع شستا)، هوشیاری (مدیر عامل شرکت سیمان تأمین)، منبتی (عضو هیأت مدیره و معاون فنی شرکت سیمان تامین) ، فقیهی (مدیر عامل سیمان ساوه) ، اعضای هیأت مدیره و مدیران محترم شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین و همراهان و مدیران آن شرکت در محل پایانه اسلامشهر آن شرکت برگزار گردید و تعداد ده دستگاه کامیون خریداری شده به ناوگان حمل شرکت افزوده گردید.

در بخش ابتدایی این برنامه که اختصاص به رونمایی از خودروهای خریداری شده داشت بختیاری مدیر عامل شرکت آبادان ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، از شرکت سیمان ساوه بابت همکاری در خرید ناوگان تشکر نمودند وگزارشی از عملکرد و تلاش های شرکت در جهت برون رفت از بحران­های به وجود آمده در سال قبل در خصوص پرداخت حقوق به رانندگان، کارکنان شرکت و پیمانکاران با حمایت­های مدیران هلدینگ سیمان تامین به دلیل مسدودی حساب­های بانکی به جهت حمل کالاهای اساسی کشور و جلوگیری از اعتصابات سراسری، تمدید پروانه فعالیت سراسری، رفع محدودیت­های شرکت در مناقصات سراسری به جهت اتمام گواهی صلاحیت ایمنی، خروج از بلک لیست پشتیبانی دام و غیره در سال قبل اشاره داشتند. در نهایت از حمایت همه جانبه مدیریت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین ، شرکت بازرگانی دولتی و تلاش­های پرسنل و رانندگان زحمتکش شرکت تشکر نمودند و اظهار داشتند با توجه به انعقاد قراردادهای اصلی در سال جاری و خرید ناوگان جدید پس از حدود 10 سال و برنامه­ های طرح و توسعه آتی نوسازی ناوگان و مولد سازی دارایی ها، امید و انگیزه جهت تلاش مضاعف را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بین کاکنان و رانندگان شرکت برانگیزه نموده است.

️مهدی نوروزیان معاون امور شرکت ها و مجامع شستا در این آیین با اشاره به قدمت شرکت حمل و نقل آبادان گفت: شرکت حمل‌ونقل آبادان یکی از معروف‌ترین شرکت‌های حمل‌ونقل در کشور است.نام تجاری این شرکت از گذشته در ذهن اهالی صنعت و مردم کشور جای گرفته است.
️وی افزود: به سبب عملکرد دولت بر این کشور حمل کالای اساسی درگذشته بر عهده آن بوده است و در طی سال‌های پس از انقلاب نیز حمل آرد، نهاده‌های دامی و سایر کالاهای استراتژیک را برعهده داشته است.
️معاون امور شرکت‌ها و مجامع شستا اظهار داشت: این شرکت در کوران حوادث نیز همواره یارویاور صنعت حمل‌ونقل کشور بوده است. به حمدالله و با تلاش و همت همکاران شرکت در سال گذشته از بحران‌هایی که پیشروی آن قرار داشت خارج شد و مسیر تعالی و پیشرفت را در پیش گرفته است.
️وی افزود: امروز شاهد ورود ۱۰ دستگاه کشنده به ناوگان این شرکت هستیم و به تلاش و قول هلدینگ سیمان و سایر سهام‌داران و همچنین مدیران این‌ شرکت، نوسازی کامل ناوگان حمل‌ونقل با ورود یک هزار کشنده خواهیم بود.
️نوروزیان تأکید کرد: اقدامات قانونی و مکاتبات با دولت محترم جهت اخذ مجوز واردات خودرو نیز در حال پیگیری است و امیدواریم با مجوزی که امروز جهت واردات خودرو به دولت داد بتوانیم با واردات خودرو هرچه زودتر شاهد نوسازی ناوگان شرکت حمل‌ونقل آبادان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید